Jsme největší psychoterapeutickou asociací v ČR

s více než 1 700 členy.

Log in

ČAP: Práce se sebevražedným klientem

  • 06/03/2025
  • 17:00 - 19:00
  • Zoom

Registration

  • Pro všechny členy ČAP - je potřeba být přihlášen(a) do svého profilu.

Register

Co dělat, když se v naší pracovně objeví téma ukončení klientova života?

Webinář nabídne praktické tipy pro práci se suicidiální tematikou v akutní i déledobější perspektivě. Dotkneme se přetrvávajících mýtů o sebevraždách a slepých cest, kterým je užitečnější se vyvarovat. Společně budeme pracovat s využitím mikrokazuistik, zahrneme drobnou sebezkušenost a budu se snažit o co největší interaktivitu.

Cílem je, aby každý účastník odešel s konkrétním nástrojem, který bude pro jeho praxi využitelný.

Webinářem vás provede:

Mgr. Barbora Krčmářová je psycholožka, Gestaltterapeutka, krizová interventka a lektorka. 

S tématem suicidia dlouhodobě pracovala na Lince bezpečí a v poradně Vigvam. Aktuálně se práci s akutními a život ohrožujícími stavy věnuje ve vlastní praxi a jako intervent při mimořádných událostech. Práci s krizí, ztrátou a traumatem také lektoruje a přednáší.

Webinář bude nahráván, přihlášení účastníci dostanou odkaz na shlédnutí platný 30 dní.


Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

  1. Registrace na webinář
    Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

  2. Nastavení emailové komunikace
    Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu.

  3. Záznam webinářů
    Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

  4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
    V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

  5. Odeslání linku na Zoom
    Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

  6. Technická podpora během webináře
    Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

  7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
    Vzhledem k množství účastníků potvrzení standardně nevystavujeme. V případě potřeby napište prosím na info@czap.cz.

  8. Zpracování a zaslání záznamu
    Na zpracování a zaslání záznamu z webináře si vyhrazujeme 1 až 3 pracovní dny.


Partnerské organizace:

  

      

     

Identifikační údaje:

Česká asociace pro psychoterapii, z.s.

Náměstí I.P. Pavlova 1785/3

Praha 2, 120 00

IČ: 70860122        

Kontaktní údaje:

Telefon: +420 774 050 413

Email: info@czap.cz

Bankovní spojení:

Číslo účtu : 22332233 / 2010 


© Česká asociace pro psychoterapii

Powered by Wild Apricot Membership Software