Spolupráce je jednou z klíčových hodnot naší asociace. Týká se kolegiality nejen v členstvu, ale i mezioborově. Stále více nás oslovují neziskové organizace, které vytvářejí síť podpůrných služeb pro všeliké cílové skupiny klientstva. Mají zájem o kontakty na terapeutky/ty, které mohou svým klientům doporučit jako návaznou službu.
Na jedné straně vnímáme psychoterapeutické provázení jako nadtématické, na stranu druhou může být pro terapeutstvo dobré se orientovat ve specifickém kontextu svých klientů i v možnostech další podpory. Proto jsme se rozhodli vytvořit nový koncept online setkání "Propojujeme" pouze pro naše členstvo. Zahajujeme pilotním dílem s organizací IVFka, která se věnujeme klientům, kteří procházejí léčbou neplodnosti.
Účast doporučujeme všem členkám/členům, které tématika IVF zajímá. Součástí setkání bude také možnost předat svůj kontakt, vítáme tedy především ty, kteří mají volnou kapacitu pro nové klientstvo.
Součástí setkání bude samozřejmě i prostor na vaše dotazy.
Přijďte se zeptat na vše, co vás k tématu zajímá!
Setkání bude nahráváno, všichni přihlášení účastníci dostanou k dispozici záznam na dobu neurčitou.
Anotace:
Párů, které potřebují medicínskou pomoc na cestě za miminkem stále přibývá. Tato cesta není ale náročná jen fyzicky a finančně. Přináší také zátěž psychickou, a to nejen pro ženu, ale mnohdy pro celý pár.
Webinář je záměrem na základní informace o problematice neplodnosti a umělého oplodnění (IVF). Kromě teoretických informací bude jeho součástí i to, co nejvíce trápí klienty, kteří IVF podstupují, a v čem by potřebovali pomoci.
Ačkoli již některá centra mají psychologa nebo psychoterapeuta jako nedílnou součást týmu, nejedná se zdaleka o běžný standard.
Představení lektorky
Jmenuji se Kristýna Zárubová a jsem pediatrička se zaměřením na dětskou gastroenterologii. Možná si říkáte, co to má společného s tématem webináře. Ale vlastně všechno. V životě jsem totiž narazila na překážku jménem neplodnost a podstoupila jsem 4 cykly umělého oplodnění. Naštěstí se šťastným koncem, protože ač to ze začátku nevypadalo úplně růžově, nakonec se vše podařilo a máme dva syny. V České republice ale neexistoval v té době neutrální zdroj validních informací a podpory, proto jsem nejdříve vytvořila informační web www.dvecarky.cz a následně jsme s kolegyní Petrou Bédovou založily pacientskou organizaci IVFka, z.s., kterou bych vám ráda představila.
Protože se ve svém profesním životě zabývám i vědeckou prací, jedním z našich cílů je, kromě podpory pacientů, také boj s dezinformacemi.
Pravidla účasti na vzdělávacích akcích ČAP
-
Registrace na webinář
Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.
-
Nastavení emailové komunikace
Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu.
-
Záznam webinářů
Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.
-
Storno podmínky u nahrávaných webinářů
V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.
-
Odeslání linku na Zoom
Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.
-
Technická podpora během webináře
Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.
-
Zpracování a zaslání záznamu
-
Na zpracování a zaslání záznamu z webináře si vyhrazujeme 1 až 3 pracovní dny.