Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.
Ve spolupráci s pracovní skupinou Dětská psychoterapie Vás zveme na následující webinář:
Když zemře blízký člověk, vždycky nás to zasáhne a ovlivní. Když smrt blízkého zasáhne dítě, tak ho to posune někam, kam neplánovalo.A pokud smrt zasáhne skupinu dětí, může to narušit i vztahy a vazby mezi nimi.
Jak můžeme jako dospělí profesionálové podpořit pozůstalé děti a jak dětskou skupinu? To je jedno z témat, kterému se budeme věnovat.
Zároveň téma smrti je v něčem přehlížené, protože především u nás dospělých zasáhne obavy a úzkost a to nám mnohdy brání s dětmi otevřeně mluvit.
Začneme nejdříve u svých postojů a obran a pak se zaměříme na možné nástroje, jak můžeme být oporou a na co nesmíme zapomenout při práci s pozůstalou skupinou.
Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.
Webinářem vás provedou:
Mgr. Sylvie Stretti, Ph.D. je psychoterapeutka (rodinná terapeutka, členka ČAP a frekventantka výcviku v Logoterapii a existenciální analýze), zakladatelka, ředitelka, psychoterapeutka Poradny VIGVAM, hlavní terapeut pro pozůstalé Týmu dětské podpůrné péče FN Motol. Sedm let spolupracovala jako psychoterapeutka v soukromé mateřské a základní škole.
Mgr. Lucie Pivoňková je pedagožka, metodička prevence, krizová interventka a dlouholetá ředitelka soukromé mateřské a základní školy. Je frekventantkou psychoterapeutického výcviku v rodinné terapii. V současnosti pracuje v Poradně VIGVAM a poskytuje školám krizovou intervenci a poradenství.
Webinář bude nahráván, přihlášení účastníci dostanou odkaz na shlédnutí platný 30 dní.
Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP
-
Registrace na webinář
Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.
-
Nastavení emailové komunikace
Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.
-
Záznam webinářů
Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.
-
Storno podmínky u nahrávaných webinářů
V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.
-
Odeslání linku na Zoom
Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.
-
Technická podpora během webináře
Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.
-
Vystavení potvrzení o absolvování webináře
Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.