Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.
Spolupráce s lidmi s mentálním (intelektovým) znevýhodněním nepatří mezi nejprobádanější vody psychoterapie a v českém prostředí v nich plave zatím jen málokdo.
Terapeuté někdy váhají navázat spolupráci s člověkem s mentálním znevýhodněním, protože jim chybí jistota, že pro tuto spolupráci mají vhodné nástroje a metody práce. Stává se, že když už se do spolupráce pustí, postupy, které fungují u lidí z intaktní společnosti, mohou u lidí s mentálním znevýhodněním vést do slepé uličky.
Na webináři si na tyto slepé uličky poukážeme a nabídneme alternativy, u nichž empirie ukazuje, že mohou vést k efektivnějším cestám spolupráce.
Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.
Členové ČAP si mohou do svého celoživotního vzdělávání započítat 2 hodiny.
Webinářem vás provede:
Mgr. Michaela Frank, DiS., MBA se ve své práci zaměřuje především na podporu lidí s mentálním znevýhodněním a duševním onemocněním. Působí jako psychoterapeutka ve výcviku a supervizorka ve výcviku, metodička, konzultantka a lektorka v sociálních službách.
Je zakladatelkou organizace nahoru - s lehkým srdcem, z. ú., jejímž posláním je podpora lidí s mentálním a jiným psychosociálním znevýhodněním v oblasti duševního zdraví.
Webinář bude nahráván, přihlášení účastníci dostanou odkaz na shlédnutí platný 30 dní.
Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP
-
Registrace na webinář
Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.
-
Nastavení emailové komunikace
Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.
-
Záznam webinářů
Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.
-
Storno podmínky u nahrávaných webinářů
V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.
-
Odeslání linku na Zoom
Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.
-
Technická podpora během webináře
Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.
-
Vystavení potvrzení o absolvování webináře
Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.