Jsme největší psychoterapeutickou asociací v ČR

s více než 1 700 členy.

Log in


V této sekci se zobrazují všechny vzdělávací akce (semináře/workshopy/konference), které organizuje ČAP.

Nadcházející akce

    • 05/06/2025
    • 09:00 - 10:00
    • Zoom
    Register

    Milé členky, milí členové,

    začínáme s novým formátem setkání pro členy. Některá budou tematická a na to první vás rovnou i zveme. V červnu se nám představí Etické kolegium. Buďte u toho!

    Představení funkce Etického kolegia.

    Kateřina Vávrová a Andrea Lásková, členky Etického kolegia ČAP, by Vás chtěly provést tím, jak přemýšlí o stížnostech či spíše podnětech na naše kolegy, představit Vám, jak se podněty v kolegiu řeší, co lze terapeutům nabídnout, když je na ně podán etický podnět.

    Rády by se též podělily o to, jak je úlevné a radostné potkávat se s reflektujícími kolegy, neboť chybující jsme všichni, ale jen někteří z nás ze své chyby umí vytěžit něco dobrého a užitečného.

    Prostor pro otázky

    Dále bude samozřejmě prostor i pro Vaše otázky. Přijďte a zeptejte se na vše, co Vás kolem dění v oboru a v ČAP zajímá! 

    Je možné, že ne všechny vaše otázky týkající budeme schopni ihned zodpovědět, ale všechny otázky a případné podněty sesbíráme a budeme se jim dále věnovat. 

    Zváni jsou členové zasloužilí i noví. 

    Za ČAP se těší

    Katka, Andrea, František Matuška a Anna Stanislavová


    • 05/06/2025
    • 17:00 - 19:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Spolupráce s lidmi s mentálním (intelektovým) znevýhodněním nepatří mezi nejprobádanější vody psychoterapie a v českém prostředí v nich plave zatím jen málokdo.

    Terapeuté někdy váhají navázat spolupráci s člověkem s mentálním znevýhodněním, protože jim chybí jistota, že pro tuto spolupráci mají vhodné nástroje a metody práce. Stává se, že když už se do spolupráce pustí, postupy, které fungují u lidí z intaktní společnosti, mohou u lidí s mentálním znevýhodněním vést do slepé uličky.

    Na webináři si na tyto slepé uličky poukážeme a nabídneme alternativy, u nichž empirie ukazuje, že mohou vést k efektivnějším cestám spolupráce. 


    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Členové ČAP si mohou do svého celoživotního vzdělávání započítat 2 hodiny.

    Webinářem vás provede:

    Mgr. Michaela Frank, DiS., MBA se ve své práci zaměřuje především na podporu lidí s mentálním znevýhodněním a duševním onemocněním. Působí jako psychoterapeutka ve výcviku a supervizorka ve výcviku, metodička, konzultantka a lektorka v sociálních službách.

    Je zakladatelkou organizace nahoru - s lehkým srdcem, z. ú., jejímž posláním je podpora lidí s mentálním a jiným psychosociálním znevýhodněním v oblasti duševního zdraví.

    Webinář bude nahráván, přihlášení účastníci dostanou odkaz na shlédnutí platný 30 dní.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.

    • 10/06/2025
    • 19:00 - 20:00
    • ZOOM
    Register

    Milé kolegyně, milí kolegové,

    obnovujeme pracovní skupinu Živnost. Přidejte se k nám na druhé setkání.

    Budeme rozvíjet možnosti toho, na čem by skupina mohla pracovat, konkrétně se zaměříme na budování rozcestníku nebo "kuchařky" pro nové i v praxi dlouho působící kolegy s často se opakujícími otázkami a tématy, s kterými se jako živnostníci setkáváme.

    Těším se na vás, 

    Marie Jahodová, členka výboru ČAP

    • 19/06/2025
    • 17:00 - 19:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Základní zastavení nad tématem včetně praktických tělových cvičení, která lze použít a to nejen u traumatizovaných klientů. Webinář je určen nejen psychoterapeutům tělových směrů, ale i kolegům z dalších oblastí, kteří vnímají, že tělo je důležitý článek v jejich práci. Rádi by mu dali pozornost, kterou si zaslouží, ale vhodně a bezpečně.

    Trauma je téma skloňované v současnosti velmi často. Podíváme se na to, jak nahlíží biosyntetická psychoterapie na roli těla v práci s traumatem. Také si kladete otázku, co můžeme považovat v terapii za vhodnou práci s tělem a jakých pravidel je dobré se držet, aby práce s klientem byla bezpečná? Možnost sdílení zkušeností a prostor na dotazy.

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Webinářem vás provede:

    Mgr. Hana Vaníčková biosyntetická psychoterapeutka, psycholožka a krizová interventka. Ve své terapeutické praxi se věnuje dospělým klientům, ve více než dvacetileté praxi z krizové linky důvěry má zkušenost s dětmi a mladistvými. 

    Je spoluzakladatelkou projektu Vztek matek, kde poskytuje individuální konzultace a vede online workshopy.

    Webinář bude nahráván, přihlášení účastníci dostanou odkaz na shlédnutí platný 30 dní.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.

    • 25/08/2025
    • 17:00 - 19:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Ve spolupráci s pracovní skupinou Dětská psychoterapie Vás zveme na následující webinář: 

    Když zemře blízký člověk, vždycky nás to zasáhne a ovlivní. Když smrt blízkého zasáhne dítě, tak ho to posune někam, kam neplánovalo.A pokud smrt zasáhne skupinu dětí, může to narušit i vztahy a vazby mezi nimi.

    Jak můžeme jako dospělí profesionálové podpořit pozůstalé děti a jak dětskou skupinu? To je jedno z témat, kterému se budeme věnovat.

    Zároveň téma smrti je v něčem přehlížené, protože především u nás dospělých zasáhne obavy a úzkost a to nám mnohdy brání s dětmi otevřeně mluvit.

    Začneme nejdříve u svých postojů a obran a pak se zaměříme na možné nástroje, jak můžeme být oporou a na co nesmíme zapomenout při práci s pozůstalou skupinou.

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Webinářem vás provedou:

    Mgr. Sylvie Stretti, Ph.D. je psychoterapeutka (rodinná terapeutka, členka ČAP a frekventantka výcviku v Logoterapii a existenciální analýze), zakladatelka, ředitelka, psychoterapeutka Poradny VIGVAM, hlavní terapeut pro pozůstalé Týmu dětské podpůrné péče FN Motol. Sedm let spolupracovala jako psychoterapeutka v soukromé mateřské a základní škole.  

    Mgr. Lucie Pivoňková je pedagožka, metodička prevence, krizová interventka a dlouholetá ředitelka soukromé mateřské a základní školy. Je frekventantkou psychoterapeutického výcviku v rodinné terapii. V současnosti pracuje v Poradně VIGVAM a poskytuje školám krizovou intervenci a poradenství.

    Webinář bude nahráván, přihlášení účastníci dostanou odkaz na shlédnutí platný 30 dní.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.

    • 09/09/2025
    • 18:30 - 20:00
    • ZOOM
    Register

    Milé kolegyně, milí kolegové,

    Zveme vás na setkání kolem tématu mentoringu očima těch, kteří jsou mentorovaní. Není důležité, zda již mentoringem procházíte nebo zda ho teprve zvažujete. Vytvoříme prostor pro vaše dotazy a sdílení zkušeností ohledně mentoringu a obecně o požadavcích celoživotního profesního rozvoje.

    Za pracovní skupinu Mentoring

    Milan Stiburek a Petr Odstrčil







    • 14/10/2025
    • 18:00 - 19:30
    • ZOOM
    Register

    Milé kolegyně, milí kolegové,

    zveme vás na společné setkání na téma mentoři v mentoringovém programu. Uvítáme jak stávající mentory, tak ty, kteří o této roli uvažují.

    Během setkání bychom rádi informovali o principech mentoringu, o jeho organizaci, diskutovali s vámi, jak o mentoringu informovat a také s vámi probrali, jakou formu podpory od ČAP by mentoři uvítali.

    Byli bychom rádi, kdybyste se mohli seznámit s materiály o mentoringu, abychom na ně mohli navázat v naší diskusi.

    Těšíme se na setkání s vámi.

    Za pracovní skupinu Mentoring

    Milan Stiburek & Petr Odstrčil





Partnerské organizace:

  

      

     

Identifikační údaje:

Česká asociace pro psychoterapii, z.s.

Náměstí I.P. Pavlova 1785/3

Praha 2, 120 00

IČ: 70860122        

Kontaktní údaje:

Telefon: +420 774 050 413

Email: info@czap.cz

Bankovní spojení:

Číslo účtu : 22332233 / 2010 


© Česká asociace pro psychoterapii

Powered by Wild Apricot Membership Software